חבר המועצת הגר"י אלבז: "היה דבוק בתורה ובקב"ה"

אייל ראובן No Comments on חבר המועצת הגר"י אלבז: "היה דבוק בתורה ובקב"ה"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א ב"מהדורת הבוקר": "איבדנו כלי חמדה, שופע מוסר ותורה, כולו היה דבוק רק בתורה ובמידות אציליות ובדבקות בה'" | האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז ב"מהדורת הבוקר" על זקן מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש בעדני זצוק"ל: "זכיתי במשך כשישים שנה להיות קרוב אליו, ממש חובת הלבבות מהלך. כל אלו שהיו מסביבו, הרגשנו אותו. לא זכיתי ללמוד אצלו, אבל הוא היה מראשי הישיבה, עד שהלך להיות עם משפחתו בבני ברק".

"היה מקדושי עליון, ראש ישיבות וכוללים. כולו עצה ותושייה. ממש איבדנו כלי חמדה, שופע מוסר ותורה, כולו היה דבוק רק בתורה ובמידות אציליות ובדבקות בה'. למדתי בישיבות אשכנזיות, הוא למד בנובהרדוק, למד אצל הרב שך היכן שאני למדתי שם הכרתי אותו. למדתי בנובהרדוק, אחר כך בכולל למצטיינים איפה שהייתה ישיבת 'פורת יוסף' בקטמון. זכיתי להיכנס למרות שלא למדתי בפורת יוסף. מרן הרב בעדני היה ראש הכולל"

"זכיתי כמה פעמים לתת חבורות לפניו הייתה לי סייעתא דשמיא. חבל על דאבדין, המעולה שבדור, צנוע והכל בצנעא ללא שום פרסום. הייתי באצלו בשנים האחרונות, היה לו קשה אבל כשאמרתי לו את שמי היה מתעורר. היה חושב כל הזמן על עולם הבא, היה אומר כל הזמן 'מה רוצים ממני?' לא רצה שיחשיבו אותו כנושא משרה. כך היה גם בפורת יוסף, יש בצד ולמד תורה כל הזמן".

האזינו לשיחה:



0 תגובות